Hoe ver gaan we eigenlijk ?

2011/00766 - Stichting reclame code : uitspraken zoeken
https://www.reclamecode.nl/webuitspraak.asp?ID=62059&acCode

De aanhouder wint, zal de achterliggende gedachte zijn van Mevrouw Prisca Ancion Kors, aangezien ze consequent haar verhaal in de zoekmachines blijft promoten over Menocool onder de indexering van www.menocool.nl.
Wij van onze kant hebben alles gedaan wat mogelijk is om dit rare verhaal weg te laten halen. Maar helaas - niets baat.
We zullen en moeten permanent getreiterd worden, net zolang tot we de verkoop van Menocool staken en de website van www.menocool.nl verwijderen en dat alles om een sponsor te plezieren die een concurrerend product verkoopt.
Wij gingen ervan uit dat de reclame code commissie een instantie was die recht-door-zee, zich nooit baserend op menselijke zwaktes, oordelen zou vellen. Nou vergeet dat maar: rancune, derden belangen en andere onregelmatigheden spelen wel degelijk mee in het  scenario  tegen Menocool.
En natuurlijk werkt het, velen denken dat wij dingen doen die de consument beschadigt dank zij de reclame code commissie en hun rare verhaal, ze gaan zelfs zover dat ze een rechtschapen medewerker die het onterecht vond hebben verwijderd als klachtenbehandelaar, nadat deze het onzinnig verhaal over Menocool had verwijderd uit de zoekmachines.
En dat allemaal omdat een giga groot merk in onze categorie producten dat compleet waardeloos is, er kennelijk niet mee kan leven dat er steeds meer vrouwen die alles geprobeerd hebben zonder enig resultaat wel tevreden zijn met Menocool.

Nou mooie bedoening !

met vriendelijke groet
Uw Menocool team.